Hakuna Matata

2015-09-17
20:44:53

Höst /S
Veckorna går och den senaste veckan har det verkligen känts som hösten har anlänt. I slutet av förra veckan fick Selma feber och första vabdagarna fick tas, och denna veckan har det varit grått och regnat massor varje dag, och mörkret har känts av både om kvällarna och tidiga morgnar.
 
Jobbet rullar på och jag njuter av att få jobba med äldre barn igen, det passar mig så mycket bättre! Det är en fantastiskt fin barngrupp vilket så klart sätter en guldkant på tillvaron, det enda som inte gör det helt perfekt är att jag saknar mina kollegor väldigt mycket på min gamla avdelning. Men det är ju så när man jobbar så tätt tillsammans som man gör i förskolans värld.
 
Imorgon är det dags för min och Selmas lediga dag igen och då blir det en sväng till öppna förskolan tillsammans med kompisarna från föräldragruppen vilket ska bli kul då vi inte ses lika ofta längre då vi är i lite olika fas. Någon har flyttat till en grannort, en del av oss jobbar och några är hemma med barn nr 2, men det är ändå kul att vi fortfarande försöker ses med jämna mellanrum och jag hoppas att vi fortsätter med det :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: