Hakuna Matata

2015-02-17
22:34:37

sjukstuga /S
När övriga familjen börjar bli sitt vanliga jag så har jag istället börjat må dåligt. Huvudet känns lite som ett bowlingklot och jag känner mig allmänt matt - som om jag åkt på en rejäl förkylning utan att vara snorig eller ha feber. Idag fick det med andra ord bli en dag i sängen/soffan. Det var skönt att få vara ensam i ett tomt hus och bara få vila och när det var dags att hämta stumpan på förskolan så kände jag mig åtminstone lite bättre. Imorgon är det vår lediga dag så jag hoppas att jag ska ha lite ork till lek så inte dagen blir en lång pina för att jag inte orkar hålla min dotters tempo.
 
Förutom att jag känner mig sjuk så har jag insett att min vanliga höstdepp nog infaller nu. Jag har känt mig orkeslös och omotiverad till det mesta de sista veckorna, och allmänt låg - inget har lockat och inget har känts kul. Med andra ord längtar jag efter våren mer än någonsin just nu...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: