Hakuna Matata

2014-07-19
21:33:08

1av 4 /s
Snart har min första semestervecka nått sitt slut! Det här varit en lugn sådan på hemmaplan. Vår tanke var egentligen att åka iväg någonstans men efter att Selma inte varit sig själv under några dagar så bestämde vi oss för att skjuta på det. Istället kickades projekt sandlåda igång och vår trädgård har numera en stor och härlig sandlåda där Selma kan sitta och leka :)

Imorgon bär det av mot släkten i Sunne för att njuta av lantluft, se på djuren, och mysa vid sjön under ett dygn innan vi åker hem och mellanlandar för att sedan åka mot Stockholm och Linköping som får bli vår lilla semestertripp denna sommar :)
Första längre bilresan med Selma... får väl se hur det går.

Mitt i sommaren har jag passat på att reafynda med kommande vinter i åtanke. Lyckades nappa åt mig en overall och två par väntar på Polarn o Pyret till mer än halva priset! snällt och bra för plånboken så här i semestertider ;)

Igår hade jag en rolig kväll på stans uteserveringar tillsammans med vännen J. Lite för mycket av det goda blev det kanske men va tusan, det må väl vara hänt så sällan som jag är ute på något. Idag var det Ta tur så nu sitter jag här, 1,5h efter att nattning av vår dotter påbörjades och försöker lugna mig innan nattningen fortsätter *Grrr*. Sen hoppas jag på en lugn stund i soffan innan jag själv däckar :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: