Hakuna Matata

2013-09-15
17:53:20

Framsteg /S
Idag var det vår fjärde gång i bassängen med Selma och idag kunde vi faktiskt se att våra dopp har gett något för hennes del. Vi gjorde idag tre dyk som alla gjick jättebra och jag vågade mig på 2 av dem, men framför allt märkte vi att hon sprattlade massor med benen och inte bara låg passiv i vattnet och hon försökte ta sig fram till de olika leksakerna - jättekul!! Efter badet åkte vi hem för att möta upp svärföräldrarna som hade med sig en släpkärra med ved som de hjälpte oss stapla i nya vedboden, medan jag fixade i ordning mat till de som fick göra slitjobbet. Nu har vi i alla fall nästan en full vedbod och kan elda på hela vintern :)
 
När de åkt hem kom mina systrar hit för vår första gemensamma powerwalk sedan jag blev gravid, alltså 1 år sedan! Det var jättemysigt, alltid roligare att gå med sällskap! Det blev 4,5 km varav den den senare halvan av promenaden blev i riktigt ösregn.
 
Nu ska jag ta en kinkig liten tjej som sovit alldeles för lite idag och sedan får det bli lite mys med pappan som åker till Sthlm för jobb imorgon bitti tills på tisdag...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: