Hakuna Matata

2013-11-11
20:33:11

Framgång! /S
Klockan är 20.24 och jag sitter ensam i soffan medan min dotter sussar sött efter att ha somnat med... håll i er.... vällingflaskan!!
Inte nog med att hon den senaste tiden faktiskt somnat och gett sin mamma och pappa lite egentid om kvällarna (även om det fortfarande springs en del fram och tillbaka för att somnas om), idag somnade hon alltså utan att ammas till sömns! Jag ser det som en jättegrej då detta innebär att vi kanske snart kan börja dela på läggningarna, något jag fått ta ensamt ansvar för på grund av amningen.
 
Min lilla tjej börjar bli stor på riktigt och jag vet att jag tjatar om det men det är verkligen helt ofattbart hur fort hon växer! Jag försöker verkligen att njuta av nuet och skriva ner små anteckningar om henne för att inte glömma något...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: