Hakuna Matata

2013-11-05
17:22:00

Det hände igen /S
Igår somnade min lilla sessa 21.20 och sov sedan resten av natten!! Det är så himla skönt att få några kvällar för oss själva. Jag vågar dock inte riktigt hoppas på att det faktiskt börjar bli en vana utan försöker bara att se det som en liten motivationshöjare till att fortsätta kämpa!
 
Idag började T dagen med shopping då han åkte och köpte nya innerdörrar till oss innan jobbet! Vi har börjat montera några och det blir stor skillnad och så himla mycket snyggare! Selma och jag däremot har spenderat dagen hos min syster som hade en ledig dag. Vi fick äran att gå igenom deras gamla barnkläder och det slutade med att vi kom hem med två stora kassar med kläder, skor och ytterkläder som vi bytte mot en liten slant. Jag är nog lite kräsen då jag gärna köper nytt, men det är ju bara för att barnkläder är så himla kul att köpa. Däremot är det ju perfekt att få ärva en del och därmed bara köpa kläder man verkligen tycker om, och inte tvingas köpa de där nödvändiga plaggen. Perfekt också att ärva ytterkläder som kostar lite mer och som man kanske gärna har något extra av vid blött väder.
 
Imorgon är det dags för nytt BVC-besök! Det ska faktiskt bli lite roligt att se hur mycket hon har växt då vi nu börjat växla över till strl 74 så har det antagligen hänt lite sen senast :)
 
Update: .... och igen! Idag somnade min lilla solstråle för kvällen redan klockan 21, och det krävdes bara en enda omnattning. Däremot ville hon ligga nära, nära under natten så jag är ganska trött ändå. Men just nu spelar det ingen roll för nu kan jag nästan inget annat än att tro att vi faktiskt är på väg åt helt rätt håll och att det inte bara är tillfälligheter :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: