Hakuna Matata

2013-03-26
21:18:53

Ledigheten närmar sig /S
Halva arbetsveckan avklarad!
Idag har jag varit så trött (förvisso inget nytt) att jag varit nära att somna sittandes flera gånger! Det märks verkligen att min nattsömn är rejält störd numer av magen. Trots tröttheten så har jag ändå varit på ganska bra humör, och det blev ännu bättre när det var utflyktsdags för de största barnen i barngruppen som fick ta bussen till en närliggande gympahall för en stunds spring i hinderbana och lekar.
 
Efter jobbet blev det en sväng till Colorama där vi till slut kom fram till beslutet att skippa vanliga tapeter och istället köpa cover up-tapeter som vi sedan målar då vi inte hittat någon tapet som känns riktigt bra. Nu är det bara att hålla tummarna för att det ska bli bra då vi läst både bu och bä-historier om sådan tapet...
 
På torsdag kväll har vi bjudit in till grillkväll här hemma - blev lite större än vi tänkt från början men det är som vanligt "bjuder man den ena måste man bjuda den andra" så i slutändan blir vi totalt 11 personer som får trängas runt köksbordet och grillen :) Men det ska bli kul! Det känns lite som sista chansen för en tid fram över...
 
På tal om det så växer min längtan efter att få träffa Liten för var dag som går. Som många andra gravida och bloggintresserade, så har jag så klart hittat några gravidbloggar som jag följt, och nu har två av de tre gravida fått sina små bebisar vilket får mig att längta ännu mer! Men än så länge har vi ju lite små saker kvar att ordna/inhandla så det är väl tur att jag har lite tid på mig ännu kanske :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: