Hakuna Matata

2013-03-12
20:29:27

Alone again /S
Vi fick två nätter innan det var dags för T att ge sig iväg igen, denna gång för jobbets räkning då Stockholmskontoret kallade honom så han fick hoppa in i en taxi tiiidigt imorse och kommer inte hem förrän torsdag kväll :(
Trist, men å andra sidan är det ju en av de sista gångerna då han snart kommer få försöka att hålla sig på hemmaplan. Som tur är har jag snälla och promenadgladna föräldrar som hjälper mig genom att gå långpromenader med vovven - jag märker att jag är känsligare för foglossning nu och verkligen måste tänka mig för hur och hur mycket jag anstränger kroppen - inte för att det gör ondare, bara det att det känns av oftare. Den här hemska tröttheten som kommit över mig igen gör mig inte direkt mer promenadsugen :p
 
Just nu försöker jag bara ta mig igenom arbetsveckorna samtidigt som jag ivrigt väntar på besked från försäkringskassan. Jag blev jättenöjd när jag hittade ett brev från dem i brevlådan idag men det bekräftade bara att de fått in mitt moderskapsintyg och jag fick ännu lite mer papper att fylla i och be min arbetsgivare fylla i. På fredag är det dags för lite after work med kollegorna - bowling och middag står på agendan, själv är jag dock torr och hoppar bowlingen för att ge mig själv tid för en tupplur innan jag möter upp kollegorna.
 
Nu ska jag försöka hålla mig vaken några minuter till så vovven får sin kvällskiss - men SEN blir det definitivt sängen.... gäsp!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: