Hakuna Matata

2013-03-03
22:22:37

7 månader.../S
... sen gick det inte mer :(
Det har varit på gång men idag gick det inte längre då fingret blev rödlila i mitt försök att ta av den. Jag pratar så klart om min älskade förlovningsring som har suttit på mitt finger sedan 20 juli 2010, och som bara åkt av ett fåtal gånger under mycket korta stunder. Idag var en sådan dag då jag tänkt ta av den tillfälligt när jag skulle rulla chokladbollar, men trots att jag spolade handen under kallt vatten så kunde jag knappt få av ringen, det gick till slut men hela fingret blev verkligen rödlila så jag vågar faktiskt inte chansa längre ifall jag snart inte får av den alls och det blir så illa att den måste klippas av.

Löjligt att man kan sakna en liten ring så ofantligt mycket - känner mig verkligen naken utan den, och det känns så fel att det nu bara är T som bär ring. Men men, så får det lov att vara för nu... :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: