Hakuna Matata

2013-07-23
00:01:00

Semestertider /S
Nu har mer än halva Ts semester passerat och vi fortsätter att njuta av lediga, soliga dagar!
Den här sommaren har varit den bästa på länge vädermässigt och att det även är vår första sommar med Selma i vårt liv gör den ännu mer fantastisk. Vi spenderar dagarna vid sjön, vi har också firat vår förlovningsdag med 3 rättersmiddag på en uteservering som avslutades med ett glas tillsammans med vänner, vi har också hunnit med årets första fisketur - en mysig men tyvärr fiskelös sådan. Idag bestämde vi oss för att göra ett miljöombyte och åkte till Örebro där vi strosade runt på stan och myste i deras fantastiska stadspark som jag förälskade mig i - så himla mysigt ställe!
Nästa helg får vi, eller framför allt jag, efterlängtat besök från Linköping då studiekompisen M kommer förbi med sin familj på sin hemväg från Sälen, precis som de gjorde förra året :)

Något som varit mindre kul de senaste dagarna är en jätteledsen liten Selma under några kvällar som bara gråter och gråter, förmodligen på grund av en ond mage. Hennes gråt skär verkligen i mig och till slut känner jag hur tårarna kommer i mina egna ögon på grund av att man känner sig så hjälplös, man vill ju bara att de ska må bra och att inte kunna ge tröst känns jättejobbigt. Förhoppningsvis är det en period som snart passerat :(

Den här sista tiden på vår lediga tid tillsammans ska vi väl fortsätta njuta av på samma sätt som vi gjort hittills, men vi ska också påbörja planeringen av sensommaren/höstens kommande dop...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: