Hakuna Matata

2013-02-14
19:39:22

Idag har vi faktiskt kommit oss ut på dejt. Visserligen hade vi bihanget med stort B med oss (Lilleman). Vi har väldigt få möjligheter till barnvakt och det var längesedan jag sattes och åt lugnt. För vad man än säger, jag gillar min mat varm men för att få den varm gäller det att äta de få minuter Lilleman klarar att sitta still. För några veckor sedan var jag ut med jobbet och käkade, det är vid sådana tillfällen man känner själv vad stressigt man äter till vardags. Idag åt jag lugnt, tryckte i vitlöksbröd och coca cola i lillen (som är favoriter) och njöt av att slippa vardagen och rutinerna för en kväll. God mat, mätt som fan och nu minst möjlig ansträngning resten av kvällen. ❤

Ha en skön alla ❤ dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: