Hakuna Matata

2012-09-08
15:39:44

The Avengers /L
Igår fick jag sett super-hypade Avengers. Jag har ju sett alla karaktärernas tidigare långfilmer (som alla är att föredra framför denna tyvärr).
Handling: Jordens framtid håller på att gå under tack vare Asgårds egen Loke (!?). Tillsammans ska hjältarna (Thos, Iron main, Hulken mfl) försöka besegra honom. Dessa superhjältefilmer brukar ju ha en orealistisk handling men det blir för mycket för mig. 
Jag saknar all humor som actionfilmer brukar innehålla. Visserligen får Robert Downey Jr (Iron man) till det ibland men allt för sällan. Nej, The avengers var tyvärr en besvikelse. Får hoppas uppföljaren blir bättre, (ja, jag kommer säkert se den också i brist på annat.)
 
Mest underhållande scenen:
 
 
 
Over and out!
Taggar: Action, Film, Hjältar, Hulken, Iron man, Loke, The avengers, Thor, Youtube;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: