Hakuna Matata

2012-09-12
15:16:00

När vänder det /S
Är inne på min andra godisfria vecka men jag börjar lessna lite...
Jag har inga större problem med att hålla mig borta egentligen, men det är så jobbigt att känna det där suget.

Idag till exempel...
Jag var tvungen att springa in på ICA för att hämta ut mitt nya kontokort som kommit, och deras postservice låg precis intill mejerihyllan och då funderar jag på om jag nog inte ska köpa mig en Risifrutti till mellanmål. Den tanken står jag och funderar över fram och tillbaka tills jag inser att jag bara försöker lura mig själv. Att köpa Risifrutti är säkert ungefär lika nyttigt som att köpa choklad, det är sockret jag var ute efter!! Jag har ju både mackor, yoghurt och smoothieingredienser så det fanns verkligen INGEN anledning till att köpa en Risifrutti utöver den sockerlängtan jag hade....

På tal om något helt annat så är vädret helt crazy!
Har varit ganska fint hela dagen och nu från ingenstans kom världens regnskur och storm?! Det var likadant i helgen...

Nu ska jag i alla fall ta en powernap och hoppas på att det fina vädret återvänder snart så jag kan ta med vovven på en långpromenad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: