Hakuna Matata

2012-09-07
16:53:06

Köpbegär /S
Just nu är jag inne i en period när jag har en massa saker jag vill köpa, och Blocket.se får sig ett besök dagligen.
 
Överst på önskelistan står en ny bil! Jag börjar bli lite less på min trogna följeslagare som jag trots allt varit väldigt nöjd med. Jag fick mycket bil för de pengar jag la ut och den har inte krånglat något alls, startat omedelbums även de allra kyligaste dagarna... MEN... den har ju knappt någon motor så det händer ju inte så mycket när man trycker på gasen, och även om jag fick mycket bil för pengarna så är det en billigare bil och variant vilket gör att komforten är sisådär. En liten kombi har varit smidig men det är en liten bil - nu vill jag ha något större!
 
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/vectra_caravan_468.jpg
Opel Vectra kombi är en bil som jag tittat en del på. Jag har ju varit supernöjd som sagt med min Opel Astra som är deras enklare bil, så jag tror definitivt jag skulle kunna trivas med deras lite mer påkostade och större kombi. Ett stort + är ju att de är lite billigare än andra märken trots att de ändå är bra bilar....
 
http://www.micar.pl/grafika/Samochody/big/passat_kombi_1.jpg
Utseendemässigt hade jag gärna köpt en Passat. Men det är inte ett märke jag kan så mycket om förutom att det kostar en del...
 
Ja, det finns givetvis många bilar jag gärna bytt ut mot min Astra, men som nybliven husägare så kan jag väl inte påstå att det finns många kronor kvar att lägga på en ny bil.... Men att önska kostar inget som min kloka systerdotter berättade för mig ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: