Hakuna Matata

2012-10-02
19:02:07

Urless /S
vecka 3 med sjuka/vabbande kollegor inleds och var jag inte less innan så är jag det definitivt nu!!!
 
Tyvärr går det ut över både kollegor och barn men jag har verkligen inte ork och energi till att jobba så här intensivt just nu. Men där sätter vi punkt för det, finns ingen mening att skriva mer om den saken.
 
Imorse åkte T mot Sthlm där han kommer att vara till torsdag kväll för jobbets räkning, så med andra ord är jag och Pepsi själva här hemma vilket faktiskt känns enbart trist. Jag brukar alltid njuta första kvällen av ensamhet då det är så sällan man har sådana kvällar, men den här gången kände jag inte alls för att vara ensam. Jag vet inte om det beror på att jag börjar vänja mig vid att bli bortskämd då T tagit hand om allt här hemma senaste tiden för att jag varit så trött - jag har inte behövt lyfta ett finger om jag inte velat :p
 
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen för att sedan avnjuta matlådan som står och väntar i kylen, sen får det nog bli en tidig kväll med lite bokläsning :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: