Hakuna Matata

2012-11-23
19:30:23

Som en ny människa /S
Igår lyckades jag verkligen koppla bort alla stresstankar så som renovering, komma i ordning i huset, jobb, framtid och allt annat som snurrar i huvudet, och bara vila. Dagen avslutades med en nackmassage som T stod för och till min stora lycka vaknade jag idag upp efter 11 h sömn, helt utan några som helst känningar av huvudvärken som har följt mig under veckan.
 
Idag har jag också varit hemma - finns ingen anledning att kasta sig tillbaka till jobbet, speciellt inte en dag innan helg och när man redan tagit smällen med karensdag.
Ikväll blir det mys på hemmaplan - älsklingen fixar mat och jag har tänt en brasa i kaminen så att vi får det lite extra mysigt sen när jag ska tvinga T att titta på Breaking dawn part 1 som förberedelse inför morgondagens biobesök med finaste Linda :)
 
Imorgon väntar också en heldag på bortaplan då vi ska på vår livs första namngivningsceremoni för en gammal klasskompis lilla tjej :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: