Hakuna Matata

2012-05-03
21:21:28

Hipp hurra!!!

Idag är det min födelsedag! Den började igår med J:s goda cheesecake som jag bjöd jobbet på och där väntade ett litet paket med norskadetaljer. Kul till 17 maj :) Jag älskar paket.

Imorse vaknade jag till en megastor räkmacka som min sambo gjort. Nybakat bröd, räkor, ägg och majonnäs slår aldrig fel. Orkade inte ens hela.

Resten av dagen spenderade jag tillsammans med chefen på ett seminarium om barns psykiska hälsa med fokus på vänskap. Väldigt intressant. Vi avslutade med speeddate där vi träffade 5-åringarnas framtida lärare och berättade lite snabbt om våra goa ungar.

Hemma har jag fått slappat med min lilla familj. J gjorde hemlagad pizza medan jag sov en stund(!) Kvällen avnjuts i all stillhet med Lets dance tillsammans med Åsa. Ha en skön kväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: