Hakuna Matata

2012-03-02
16:20:36

Minns ni... /S
...den där intervjun jag var på som jag gått och väntat och väntat på svar på?
Eftersom jag inte hört något sedan de sa att de gillade mig så har jag väl intalat mig att även om de hör av sig så kommer det vara ett negativt besked.

Idag fick jag mail från dem, och de vill ha mig på en andra intervju! Jag vet inte vad jag tycker om det - jäkligt nervös tror jag! I mailet skrev hon att de anställt en internt men att de ska anställa en till och det är väl där jag kommer in i bilden då hon skrev att hon fortfarande är intresserad av mig men att övriga personalen på förskolan vill träffa mig, det vill säga att jag ska dit igen och charma alla på en och samma gång, något som är långt ifrån min starka sida. Men men, jag får väl ta det som det kommer och hoppas på det bästa - jag känner dock att jag blir nervös bara av tanken på att sitta med 5-6 personer som tittar på mig och försöka berätta något klokt om sig själv...

Usch... det ska vara EN intervju, och sen ska man få ett JA eller ett NEJ, det här blir jag alldeles för nervös av att gå och tänka på!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: