Hakuna Matata

2012-03-26
17:42:38

Levande död /S
Hej mina vänner!
Det är en sliten S som knattrar på tangenterna. Jag kan inte säga att det beror på magsjuka heller då jag inte är säker på att det var det jag hade då jag bara spydde en enda gång och sedan mådde illa resten av dagen. Jag sov uruselt inatt och har en brännande känsla som kommer och går i magen, känner mig yr och hungrig samtidigt som jag inte har någon aptit...

Därmed blir det ännu en dag hemma imorgon för återhämtning och för att komma ikapp men framför allt för att vara på den säkra sidan att inte smitta någon. Det betyder också att min kära T och Pepsi spenderar ännu en natt hos mina föräldrar för jag ska slippa tänka på att promenera Pepsi och för att T inte ska riskera att åka på den här skiten han med. Saknar honom dock massor då han varit borta två helgen i rad , känns som att jag knappt träffat honom alls.

Hoppas ni andra mår bättre och har kunnat njuta av den soliga, underbara helgen till fullo!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: