Hakuna Matata

2012-06-27
22:13:28

Vad hände?! /S
God afton mina vänner!
Jag är precis hemkommen efter ett litet besök i kusinens nya lägenhet här i stan. Hon är jätteduktig på det där med inredning men ändå... Hjälp vad fint och genomtänkt varenda liten pryl var - så himla fint!! Det var en dröm i vitt med inslag av ljustrosa, gammelrosa och beige i lantlig och romantisk stil - helt i min smak.
 
När jag nu kom hem och steg in i vårt eget hem, där det finns inslag av svart, grått, vitt, rosa, grönt, beige, blått, svart and so on så känner jag bara "VAD HÄNDE?!"!!
 
Jag som hade en sådan tydlig bild av hur lägenheten skulle inredas... någonstans efter vägen tappade jag lusten... Sedan är det å andra sidan inte riktigt möjligt för mig att leva den där vita drömmen som hon hade med en dreglande svartvit cocker som drar in en hel del smuts och som slänger iväg flygande dregelklickar efter varje måltid/promenad.
 
Men mitt nästa boende DÅ, då ska jag också ha en genomtänkt inredning ut i minsta detalj... tror jag ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: