Hakuna Matata

2012-06-10
23:30:44

Klar för... /L
...semester
...husköp
...vinna några miljoner
...resa
...shopping

...allt! Önskar att jag bara kunde göra vad jag ville ibland.

Åhh här sitter jag i min ensamhet medan min älskade familj besöker hemlandet för studentfirande.
Denna helg har min syster kommit till undsättning och hållit mig sällskap!
Både igår och idag har vi grillat hos pappa och gått långpromis med Åsa.
När vi grillade rymde Åsa och kom tillbaka blodig. Ser ut som att hon blivit riven på läppen men det var så litet.
Blev mycket blod ändå.

I fredags hade jag en meltdown. Ibland är det f*n inte lätt att vara chef. Du blir bokstavligen galen på folk.
Jag har min personliga utmaning med en anställd och i fredags brast det totalt.
Som tur var kom min chef i samma sekund så jag bad smidigt om att vi kunde ses på hennes kontor.
Där började jag störtböla av frustration. Efteråt kändes det helt okej igen. Men jag blev attackerad en dag då jag vaknade utan min familj som jag längtade så mycket efter och pms besvär vilket gjorde mig extra känslig. Plus att det inte var första gången, hon klagar alltid och i fredags hade jag verkligen försökt gjort som hon önskat men möttes bokstavligen av "det här är ju idioti". Då rann bägaren över för mig.
Hur jag ska gå vidare med denna plågoande vet jag inte. Men jag är så glad att hon inte jobbar heltid.

Sov dags.
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: