Hakuna Matata

2012-07-11
10:33:49

Shopping all day long /S
Igår var det riktigt trist och regnigt men som tur var hade vi gjort upp lite roliga utflyktsplaner dagen innan. Det innebar att vi stod redo för avfärd hemma hos mina föräldrar kl 9, och strax över 9 packade vi in oss själva, mina föräldrar och min moster i bilen som styrde mot Töcksfors och dess köpcenter.

Jag har aldrig varit där tidigare och det är väl inte det första jag kommer att tänka på när jag tänker shopping, men det var ändå kul att få åka iväg att göra något annat. Vi lyckades få 8h att passera innan vi hoppade in i bilen och åkte hem igen!!
Jag kan väl inte påstå att jag handlade supermycket men ändå tillräckligt för att känna mig nöjd med vår utflykt. I slutändan fick jag med mig ett par jeans, ett linne, ett par regnbyxor och nya frukostskålar hem. Frukostskålarna var absolut billigast men absolut det bästa köpet då vi letat nya små skålar i säkert ett år utan att hitta något som vi gillar då alla varit för stora eller alldeles för små. Nu hittade vi precis den storlek vi skulle ha och de var dessutom på rea så vi behövde bara betala en tia per skål :)
Alla utom stackars pappa som körde dit och hem, lyckades få med sig några påsar hem så vi var alla nöjda med vår dagsutflykt.

Idag regnar det inte (än) men det är väldigt grått. Vi har ännu inte gjort upp några planer för dagen men jag funderar på om de kanske kan bli en liten tripp för att åka och plocka jordgubbar att fylla upp frysen med.

Men vi får se, vi har ju semester så vi kan ju göra preciiiis vad vi vill!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: