Hakuna Matata

2012-07-11
19:45:46

En break /S
Den här dagen började fel och fortsatte att vara fel.

Jag vet inte om det bara är jag men vissa dagar känner jag mig jätteledsen och deppig utan någon anledning, och idag var tydligen en sån dag. Älskade T försökte sitt bästa för att komma fram till vad som var fel och vad han kunde göra för att få mig på bättre humör men lyckades tyvärr inte. Det bästa är att bara få vara i hans famn och tillåta mig själv att ta en sådan break, att det är okej att inte alltid vara på topp. Tyvärr är ju de stunderna allt annat än roliga för T så nu när jag är mitt vanliga glada jag igen (om än lite trött) så har han åkt iväg för att ta en öl med sina kompisar, och för att få en break ifrån mig, något jag förstår till fullo och som jag tror kan vara bra för oss båda efter att ha spenderat i stort sett varje ledig stund tillsammans sedan i fredags kväll.

Därmed har jag en kväll för mig själv idag, något som känns ganska skönt. Så nu sitter jag här och försöker bestämma mig för hur jag ska spendera den bäst, om det blir att krypa ner under en filt med en bok, eller om jag ska leta reda på någon typiskt tjejfilm och mysa... Någon som har ett bra tips vad gäller filmer som är romantisk komedi, drama and so on...?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: