Hakuna Matata

2012-01-24
17:04:58

The other woman /L
Här om dagen såg jag en film som en vän rekommenderade. Natalie Portman spelar en kvinna som träffar en gift man. Han skiljer sig, de gifter sig och hon försöker numera tampas med bitter exfru (Lisa Kudrow) och styvson. Mitt i allt bär hon dessutom en stor sorg i hjärtat.

Jag grät. J somnade efter han mumlar "inte nu igen". Så grät jag lite till.
Men jag kan inte påstå att jag tyckte filmen var speciellt bra heller, med det beror främst på att inte jag gillade någon an karaktärerna. Jag tyckte alla var skitirriterande. Men det finns scener som man liksom inte kan låta bli att bli ledsen av... ibland känner man bara för att gråta, så då rekommenderar jag The other woman, den hjälper till att lätta på trycket så att säga.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: