Hakuna Matata

2012-01-02
17:26:24

Första av många /S
Idag började jag väldigt sent så jag valde att ta tag i det första träningspasset av många - för i år ska jag kämpa stenhårt för mitt nyårsmål om att gå ner i vikt. Igår tyckte jag väldigt synd om mig själv och var väldigt låg och deppig på grund av knät, jag vet inte om det ligger lite nervositet inför de känslorna då det är den här veckan jag har möte med sjukgymnast och ska åka iväg och röntga mig...

Hur som helst så jag jag ju trots de känslorna även känt att träningsmotivationen har stigit så idag valde jag att ta tag i årets första träningspass. Det blev inget stenhårt pass men lite träning är ju bättre än ingen träning så det blev 20 minuter på träningscykeln i lugnt tempo (vill inte ta ut mig innan jag vet vad sjukgymnasten tycker), och sedan några styrkeövningar där jag inte behövde belasta knäna så mycket. Nu ska jag se till att träna tre dagar i veckan till att börja med och försöka att låta bli att äta för mycket av allt gott!

http://ddaniiellaa.blogg.se/images/2011/trc3a4ning_174941932.jpg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: