Hakuna Matata

2012-01-08
18:45:24

Bastubad och överraskningar /S
Ännu en långhelg har passerat och som vanligt tycker man att den var alldeles för kort!

Igår blev jag och syster inbjudna till vår andra syster på bastubad. VI bestämde oss för att avsluta kvällen med att ta med henne ut på middag istället för att köpa en födelsedagspresent då hon fyller år imorgon. Bastubadet var sååå skönt, jag fick lite lätt panik när hettan blev lite överväldigande men efter en snabb dusch var jag redo igen och svalkade även med en liten drink och lite vatten. När vi bastat färdigt började vi ta på oss "finkläder" och min syster L tittade på oss som om vi vore knäppa då hon trodde att vi bara skulle ha en myskväll hemma med film. Då släppte vi vår överraskning om att vi skulle ta med henne ut på stan. Det var jättekul för hon blev jätteglad och överraskad - det är ju inte så ofta vi har möjlighet att gå ut alla tre systrar på kvällen längre då det ska pusslas med barnvakter för deras del. Vi fick i alla fall en supermysig kväll på restaurang Pace med väldigt god mat och gott vin och framför allt en hel kväll med oavbrutet systerprat :)

När de tackade för sig vid 12 valde jag att möta upp T som också var ute med sina kompisar så det blev ytterligare något glas innan vi avslutade kvällen när baren stängde. Jag var riktigt nöjd med kvällen när jag väl kom hem, skönt att ha en kväll ute bland folk efter att ha suttit hemma i över en månad pga mitt jäkla knä.

Eftersom vi inte var hemma förrän efter 3 blev det en lååååång sovmorgon och sedan iväg till syster på födelsedagsfika. Nu ska vi iväg att handla lite och köpa hem lite hämtmat och sen blir det en helkväll i soffan då vi känner oss lite slitna båda två.

Ha en bra kväll!

http://englasshowroom.com/wp-content/uploads/2011/03/vinglas.jpg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: