Hakuna Matata

2012-01-21
20:43:47

Allt har sitt slut /L
Jag blir uppriktigt besviken av att läsa när par jag tror på ska skiljas. Jag är en sån kändis-nörd och suger av någon anledning alltid till mig tidningarnas senaste skvaller som om det vore viktigt att minnas. Denna vecka rapporteras det om att min favoritskådis Johnny Depp och hans long-time girlfriend Vanessa Paradis ska gå skilda världar. Nu sägs det också att Heidi Klum och gubben Seal ska skilja sig. Fasiken vad tråkigt. Jag har sett dem (inte Vanessa) på Oprah och båda paren verkade uppriktigt ämnade för varandra. Skenet bedrar antar jag. Sånt här gör att jag återigen tvivlar på äktenskapet. Kanske inte människan är ämnad för att viga sitt liv åt någon annan? Kan man verkligen lovar att älska någon för evigt?
Jag har verkligen ingen förebild när det kommer till äktenskap. Alla skiljer sig. Och de som ännu är gifta funderar man oftast över varför de fortfarande hänger ihop.
Kanske ska man bara ta kärleken som den kommer. Inte tvinga fram tomma löften?

.....

.... men jag älskar bröllop :)

Heidi och Seal slänger in handduken.

Vanessa och Johnny ska tydligen varit separerade över ett år nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: