Hakuna Matata

2012-02-15
16:26:35

Underbara vårsol! /S
Hemkommen från en härlig promenad i solen!
Det blev personbästa i distans sedan knäskadan, ca 4,5 km, och jag kände ingenting så nu är det väl bara att fortsätta. Ska ta tag i veckans första träningspass lite senare, det har bara blivit två pass/vecka de senaste veckorna men den här veckan ska jag banne mig köra tre pass!

Det enda som tog udden av promenaden var Pepsi som inte ville sluta dra i kopplet! Han lyssnar jättedåligt rent allmänt nu för tiden och tyvärr är det ju bara att inse att problemet ligger hos oss som blivit lata vad gäller även träning av honom. Sedan har jag inte haft ork nu när knät har strulat och T som fått ta hand om allt har väl inte heller haft varken tålamod eller ork till hundträning. Men nu när jag kan hjälpa till med några promenader är det dags att börja om igen!

Jag skulle jättegärna vilja gå en kurs i vardagslydnad igen men jag har jättesvårt att få det att funka med mitt jobbschema då jag med största säkerhet skulle missa något tillfälle och det känns inge kul när de kostar över 1000kr. Men vi får se, kanske blir det av ändå?

I övrigt så går jag runt med fjärilar i magen och bara väntar på att min jäkla telefon ska ringa då jag ska få besked om tjänsten denna veckan. Jag tyckte att hon sa början av veckan till och med, och i min värld närmar vi oss slutet av veckan från och med imorgon...!!

Nu är det dags att ta tag i tvättstugan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: