Hakuna Matata

2012-02-23
11:17:17

Feberfrossa och vårfeelings /S
Det kan gå fort ibland.
Från att bara vakna med en lite lätt värkande hals till att gå och lägga sig med feberfrossa!
Idag verkar dock febern vara väck då jag inte alls känner mig lika varm, men jag har fortfarande ett blytungt huvud, en rosslig hosta och lätt tryck över bröstet så något jobbande blev det inte idag, och inte imorgon heller. Jag hoppas verkligen att det här ska försvinna lika snabbt som det kom.
Jag som bara gått och väntat på våren blir extra deppig av att bli sjuk när väderprognosen visar stora solar och flera plusgrader de närmaste dagarna för då vill man ju bara gå ut och njuta av det, gå promenader med Pepsi, men istället ligger jag inne med den här skiten...

Jaja... det är väl en del av livet... kan ju hoppas på att kanske kanske få höra lite positiva nyheter angående jobbet jag sökt, men det har ju varit oroväckande tyst tyvärr...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: