Hakuna Matata

2012-02-07
21:47:56

Bad knee-day /S
Hej mina vänner!
Idag hade jag min lyxdag, det vill säga att jag började 7.30 och slutade tidigt. Min tidiga dag nyttjades med ännu ett besök hos sjukgymnasten som tyckte att det lät bra när jag beskrev hur det kändes i knät, och jag fick lite nya övningar.
Även om känslan gällande knät, överlag är bra så har jag en riktigt dålig knädag idag då jag haltar riktigt illa. Jag tror dock att det kan förklaras med gårdagens kurs då jag tvingades att stå på knä en hel del, något jag inte gjort alls sedan jag gjorde illa knät. Jag hoppas på att jag ska vakna upp med ett bra knä imorgon igen!

Väl hemma fick det bli en snabbstädning samtidigt som jag försökte laga mat och baka kladdkaka. Min mormor och mina föräldrar kom nämligen på kvällsfika.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sussa sött...!

Natti natt på er!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: