Hakuna Matata

2012-02-21
18:17:29

21/2 /S
Dagens aktivitet; 25 min styrketräning
Godis: Semla (det är ju faktiskt fettisdagen!)

I övrigt har jag haft en skittrist dag på jobbet där barnen var helt uppe i varv, och det var första dagen på flera veckor som vi hade hela barngruppen på plats vilket gjorde sitt också så nu sitter jag här hemma och pustar ut och försöker med tankekraft få telefonen att ringa då jag ännu inte fått besked om tjänsten jag sökt!!

Nu hoppas jag ännu lite mer då jag hittat två hus jag gillar och vem vet, om jag har en fast tjänst kaaaaaaanske banken skulle kunna tänka sig att bevilja ett bolån trots att vi inte har de där 15% i handpenning... Hoppas och drömma kan man ju i alla fall få göra ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: