Hakuna Matata

2012-12-07
16:19:00

Jag erkänner... /S
....Idag köpte jag andra delen - Femtio nyanser av mörker, alltså fortsättningen på Femtio nyanser av honom. Jag har ju redan skrivit om mitt första intryck av boken här, och till viss del håller jag fast vid det jag skrev då. Jag är inget jättefan av boken då jag stör mig på huvudpersonen och har så svårt att förstå hur någon kan falla för en person med ett sådant beteende, och jag har också börjat irritera mig på Anas tjat om hennes inre gudinna - MEN det är också något med boken som fångar mig, som får mig att vilja veta hur det hela kommer att sluta... Och nej, det beror inte på alla sexscener då de inte tilltalar mig särskilt mycket, jag vill nog ha de mer traditionella romantiska sexscenerna i mina böcker. Det är nog snarare den där mystiskt biten, vad som ligger bakom hela hans beteende...
 
Någon annan som läst böckerna?

Kommentar:
#1: Linda

Haha!

2012-12-08 @ 10:32:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: