Hakuna Matata

2011-10-04
17:27:12

ska jag... ska jag inte? /S
Mitt hår har nu passerat den där osynliga gränsen från att ha varit fint och lättarbetat till att vara svårkammat med såna där tråkiga toppar. Med andra ord är det dags för att boka in ett frisörbesök. I vanliga fall brukar jag vilja få till ett sådant besök så snart tanken slagit mig men den här gången vet jag verkligen inte hur jag ska göra med frisyren, och så länge jag inte vet det kan jag ju inte boka en tid!

Min stora fundering den här gången gäller inte om jag ska kapa håret eller ej, utan enbart om jag ska kapa luggen eller ej, kanske ska jag låta den växa in i håret? Samtidigt så känner jag mig alltid så trist när luggen är lång, men å andra sidan känns luggen större delen av tiden bara ivägen och den är så irriterande då den snabbt ser fet och äcklig ut medan resten av håret känns fräscht.

Andra kruxet är ju att hitta en frisör. Jag har fått flera tips men det är ändå svårt...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: