Hakuna Matata

2011-10-24
22:06:19

Ny leksak /S
Efter en dålig vecka så rättade helgen till sig lite! Jag var dock trött som ett djur hela fredagen och gick faktiskt och la mig fast vi hade lite besök här hemma, men det var en kompis till T som jag känner väl så jag behövde inte skämmas. På lördagen blev det lite kalas, denna gång var det mamma som fyllt år under veckan. Efter kalaset så åkte jag och darling runt och kollade lite på Tv, bara för att kolla läget lite då planer finns med det är inte aktuellt än... i alla fall var tanken så när vi åkte hemifrån men när vi väl började titta så bestämde vi oss för att titta seriöst och försöka hitta en vi ville ha. Hittade en som vi fastnade för men eftersom jag har en sambo som har en personlighet som är min raka motsats, det vill säga att till skillnad från mig som vill ha saker nu, nu, nu när jag väl bestämt mig så vill min sambo läsa massor, fundera noga och känna efter... På söndagen fick jag i alla fall som jag ville och vi köpte en ny stor och fin TV.

http://www.hifiklubben.com/images/products/SAMUE32D6515_1_b.png

Visst är den fin! Älskar att det är en vit smal kant runt istället för en vanlig svart. Det gör att den känns lite mer "elegant" och den smälter in bra med alla andra våra vita möbler. Nu ska jag bara lära mig alla grejer på den men det får ta sin tid!

 

Nu sitter jag vaken på övertid för imorgon är det min tur att öppna på förskolan! Natti natt på er mina vänner...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: