Hakuna Matata

2011-10-09
19:27:20

Helgen som gått /S
Den här helgen har liksom förra helgen gått i lugnets tecken. Jag har mest legat i soffan eller suttit på en stol med mitt ben i högläge för att vila mitt knä så mycket som möjligt. Jag lyckades också rota fram mitt gamla knäskydd som jag använde efter det att mitt knä hoppade ur led för några år sedan. Jag vet inte om det är önsketänkande eller det faktum att jag bara vilat men det känns faktiskt mycket bättre, har inte alls varit så svullet som det var i torsdags och fredags, men vi får väl se hur det ser ut efter en dags jobb imorgon.

Veckan som väntar känns underbar, efter morgondagens jobb väntar nämligen två dagars ledighet med en stockholmsvistelse och framför allt en konsert med Red Hot Chili Peppers :D
Det ska bli så himla roligt!!!!! Sedan är det ju bara två jobbdagar till innan det är helg igen som jag tror kommer innehålla 1 års kalas då min systerson/gudson Oscar blir ett år den 13 oktober.

Nu blir det myskväll på hemmaplan med älsklingen :)

http://www.nt.se/inc/imagehandler.ashx?id=7070469&height=312&width=468&quality=high

Så här såg det ut senast vi såg dem...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: