Hakuna Matata

2011-10-29
16:34:54

Det närmar sig /S
Nu är biljetterna köpta!

Som vi har väntat... filmerna är lever ju inte riktigt upp till böckerna enligt mig men det är ju ändå lika kul att få se sina favoritböcker filmatiseras, och ganska bra tycker jag nog att filmerna är också... Jag hoppas bara att de allra värsta twilightnördarna har varit och sett filmen innan oss. Vid förra filmen förstördes min filmupplevelse extremt mycket av alla fjortistjejer som satt och skrek så fort Edward eller Jacob visade sig!
Nu är det bara dags att börja se om de tidigare filmerna innan det är dags för bio!

http://3.bp.blogspot.com/-75rnFZQy3iQ/TVkIV4pTpdI/AAAAAAAAASM/efpdXIG8_ZE/s640/Twilight+breaking+Dawn.png

Twilight - Breaking dawn



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: