Hakuna Matata

2011-11-28
15:37:39

Tidelag /L
Mitt och Sandras examensarbete i gymnasiet handlade om tidelag (för er som inte vet syftar ordet till när människor har sex med djur). I alla fall ville vi skriva om detta ämne eftersom det i Sverige inte är straffbart. Vi läste mängder av sjuka historier där förövare kommit undan med hemska handlingar mot djur eftersom det inte "går att bevisa att djuret plågats". Och jag tycker personligen, efter att ha följt debatten kring tidelag, att Eskil Erlandsson inte har alla sina hästar i stallet. Men nu, äntligen, efter Expressen.se artikelserie om denna fråga verkar det kanske FÖRHOPPNINGSVIS som om vi faktiskt kan få en lag mot detta sjuka elände.

För mig är sex med djur att jämföra med pedofili och våldtäkt.

För övrigt tycker jag att det är extra obehagligt att detta sexnätverk haft möten på en förskola. Det gör det hela tusen gånger värre (om det är möjligt).


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: