Hakuna Matata

2011-11-03
17:42:22

Back to work /S
Idag har jag känt mig pigg hela dagen, och det enda som stört mig är att halsen gör mer ont än igår. Men en ond hals kan man ju inte stanna hemma för! Så imorgon ska jag tillbaka till jobbet, det blir en kort dag och förmodligen ganska lugn enligt mina kollegor. Det är alltid skönt att sluta tidigt, men imorgon är dessutom T ledig så vi får en tidig start på vår helg tillsammans  :)
Helgen är för övrigt ganska uppbokad för en gångs skull. Imorgon ska vi fira svärmor som fyllt år med god mat på kvällen, och på lördag kväll har jag och T lovat bort oss som barnvakt till syskonbarnen L och Z, och slutligen vill jag någon gång under helgen hinna med en sväng till Mårbackas julmarknad.

Min sista sjukdag hemma har jag promenerat med vovven, dammat och dammsugit och just nu har jag fyllt tvättmaskinerna så att allt sånt tråkigt är gjort när vi tar helg imorgon.

Ha en skön helg mina vänner!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: