Hakuna Matata

2011-05-22
19:30:23

Effektivt slappande? /S
Garderoben är rensad (nåja... nästan hela i alla fall!)!
Hunden är badad OCH trimmad (här snackar vi säkert 4 h jobb och en ond rygg)!
Tvätten är tvättad!
Motioneringen avklarad (har lyckats ta mig ut på tre långpromenader i solen under helgen)!
Lägenheten är dammsugad!

.... trots en heeeeeeeel del slappande så har jag ju faktiskt lyckats få en del grejer gjorda :)

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka men det känns faktiskt helt okej. Just nu går tiden så himla fort och jobbet rullar på med härliga dagar. Jag tror att det härligt soliga vädret vi haft i stort sett hela våren hjälper en hel del då det blir mycket utevistelse och då har barnen lekt så himla bra att det nästan inte varit några konflikter alls... skönt att slippa gå runt och vara den där tjat/surtanten och istället bara vara med barnen och göra roliga saker.
Till helgen blir det en Karlstadtripp igen, och det ska bli så skönt att få träffa T.

Pratade med honom förut och han hade hört att det tydligen var anställningsstopp av förskollärare i Karlstad just nu!!!! Snacka om dålig tajming för min del.... Så nu håller jag mina tummar ännu hårdare för att min ansökan i grannkommunen ska leda någon vart....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: