Hakuna Matata

2011-05-14
20:02:49

En dag på stan /S
Hej mina vänner!
Ännu en dag med sol, så härligt! Min dag började perfekt med en rejäl sovmorgon, väcktes av att min älskling kom och väckte mig efter sin promenad med Pepsi... med andra ord kunde jag lugnt gå upp och sätta mig direkt vid frukostbordet istället för att gå ut på morgonpromenad direkt.
Planen för dagen var att shoppa. Både jag och T är i behov av kläder och skor så vi åkte in mot stan. Där var det hur mycket folk som helst, var tydligen studentparad med massa olika studentorkestrar så det var riktigt mysigt trots allt folk, och folket höll sig borta från affärerna. Inte nog med att det var sol och liv och rörelse på stan, det blev i slutändan en hel del shoppat för en gångs skull! Både jag och T kom hem med 2 par shorts och ett par skor, sedan fick jag med mig ett linne och T fick med sig två pikétröjor. Nu ska vi bara prova igenom allt och se till att allt sitter lika bra här hemma som i affären. Imorgon blir det eventuellt mer shopping fast lite annan shopping då T behövde grejer till sin cykel.

Under eftermiddagen har vi varit iväg till ett motionsspår där jag och Pepsi tog en rask promenad på 5km- spåret medan T sprang 7,5km. Nu ska vi snart äta lite grillad kyckling och sallad och till efterrätt blir det premiär för årets första jordgubbar som ska doppas i chokladfondue, ska bli så himla gott! Vi har även hyrt filmen Cornelis, så det blir en riktig myskväll.

Hoppas ni njuter lika mycket av helgen som jag gjort!
Ha en härlig kväll...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: