Hakuna Matata

2011-03-06
21:23:36

Tröttisar /S
Då var man hemma igen efter en helg i Karlstad.
Jag fick börja helgen tidigt då jag slutade redan vid 13 i fredags. På kvällen var jag ut på stan där det blev middag och bowling tillsammans med vännen M. Det var riktigt roligt att bowla, det var flera år sedan jag gjorde det senast. Sen kan jag ju tyvärr inte påstå att det gick särskilt bra :p

På lördagsmorgonen åkte vi hem mot Karlstad. Vi spenderade hela dagen hemma hos mamma och pappa, min syster och mina syskonbarn var också där och hälsade på. På kvällen blev det filmmys hemma hos min andra syster, jag var dock supertrött och hade längtade efter sängen en hel del för att kunna uppskatta kvällen till fullo.

Idag var dagen med stort D, då det var dags för visning av lägenheterna. Vi började dagen med att åka till Hagaborg och tog med Pepsi på en promenad i området för att känna om det verkligen är ett område vi kan tänka oss att bo i. Precis som jag misstänkte så kändes det superbra, så himla fina områden att gå i med hund, och som sagt nära stan!
På eftermiddagen var det dags för visningarna och vi drog med oss våra föräldrar som bollplank. Det fanns saker med lägenheterna som var både bättre och sämre än vad jag väntat mig så vi har lite att fundera på, men de är helt klart intressanta då jag gillade båda planlösningarna, det var stora balkonger, många fönster med mycket ljusinsläpp. Det stora minuset är lägenheternas badrum som det inte är något gjort med sedan husen byggdes 1978. Så vi har som sagt en hel del att fundera på och räkna på, men vi kommer ändå vara med att buda, frågan är bara hur mycket vi är beredda att betala för det skick de är i idag...
Men det är beslut vi får ta imorgon, idag är vi alldeles för trötta!


Dags att sussa, sov gott mina vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: