Hakuna Matata

2011-03-30
22:06:05

Tröttare än tröttast! /S
God kväll!
Just nu är jag helt sjukt trött... Idag har jag jobbat från 8.30 till 21.00, varav de sista tre timmarna var en föreläsning om förskollärarens ansvar i och med den nya reviderade läroplanen i förskolan.... Snaaaarrrrk! Föreläsaren tappade mitt intresse efter ca 40 min, och jag kan omöjligt återberätta något från de tre timmarna.
Medan jag var på tråkig föreläsning var Pepsi på den nya hundkursen som började idag, han fick gå med sin dagmatte som gladeligen gick istället för mig. Jag har tyvärr insett att det kanske inte är så smart att betala 600kr för den här kursen då den går onsdagar som är min stängningsdag, och titt som tätt så händer det att jag stänger kl 18, och det är samma klockslag som kursen börjar... Tänkte fundera över dagen imorgon och kolla in några barnscheman för att se hur de kommande fem onsdagarna ser ut och avgöra sen. Jag har nämligen fortfarande chansen att hoppa av och inte betala kursen... Lite trist då jag verkligen VILL gå kursen och få till en bättre inkallning, men samtidigt kommer jag ju inte få ut något av kursen om jag bara kan gå varannan gång + att det helt plötsligt blir en väldigt dyr kurs.

Jag är som sagt sjukt trött så jag ska väl försöka få i mig något ätbart innan jag kryper ner i sängen. I helgen blir det karlstad igen för mig och Pepsi då det är dags att spana in den bostadsrätt som fångat vårt intresse med sin låga avgift. Känns skönt att äntligen få se den samtidigt som det känns jobbigt att åka till karlstad då jag ska dit igen helgen därefter för att gå på dop... blir ganska tröttsamt att åka 50 mil flera helger efter varandra :(

Natt natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: