Hakuna Matata

2011-03-16
20:36:52

Suck... och atjooo! /S
Imorse vaknade jag av en hals som var allt annat än vänlig, kändes ungefär som att jag svalt en vass plastbit som fastnat halvvägs på väg ner i halsen och det var en riktig plåga att behöva svälja. Utöver det har jag också nästäppa och rejäla nysattacker och energinivån låg på minussidan redan från start!

Så nu antar jag att det bara är att vänta på att skiten ska bryta ut på riktigt, men åh vad jag inte har lust att bli sjuk just nu!!!!

Nu börjar jag också känna av en viss press/stress/frustration över tanken på att flytta till Karlstad utan att ha vare sig jobb eller boende fixat... nu är det ju förvisso tre månader kvar tills jag ska flytta men jag vet ju att tiden går fort, och jag är en person som HATAR att leva i ovisshet :(

Men nu ska jag faktiskt göra något åt min trötthet och göra mig iordning för att sova... natti natt på er...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: