Hakuna Matata

2011-06-12
22:45:40

Söndag /S
Hemma igen!
Helgen har som vanligt spenderats i Karlstad, den här gången var det extra roligt då jag äntligen fick krama om min fina vän och få träffa hennes lilla guldklimp Jacob! Det var en lite overklig känsla att se sin bästa vän med en bebis när man inte fått följa graviditeten på nära håll. Jag har inte fått se henne med en gigantisk bebismage, senast vi sågs kunde man ju självklart se en bebismage men den var inte så där superrund och stor, och nu när jag fick träffa henne hade hon helt plötsligt en bebis i famnen... var kom den ifrån?!
Jacob visade sig vara precis lika sockersöt som jag trodde, och han visade att han ärvt flera av sin mors egenskaper! Jag fick låna honom en lång lång stund under kvällen vi var där och det var sååå mysigt! Förutom trevligt sällskap bjöd Jacobs pappa på grillat och det var supergott! När klockan närmade sig halv tre och jag insåg att det lite smått började ljusna upp ute igen så vad det dags att tacka för oss. Väl hemma lyckades vi inte somna förrän klockan var närmare halv 4, så imorse blev det en lååååång väl förtjänt sovmorgon innan det var dags för barnkalas då min systerdotter Leyah fyller 4 år imorgon! Det blev pakethysteri då paketen öppnades i racerfart, tårta, födelsedagssång, ballonger och allt annat som hör till.

Kvällen har jag ägnat åt att fota lite möbler som vi tänkt försöka sälja innan flytten. Det är inte jättemycket möbler men eftersom vi inte vill ha kvar dem känns det väldigt onödigt att köra dem 20 mil och förvara dem hos mamma och pappa innan vi kommer in i nya lägenheten. Det lär nog bli trångt nog ändå med våra saker. Men vi får väl se om vi blir av med dem eller ej...

Dags att sussa, natti natt!

Kommentar:
#1: Agnes

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 16:43:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: