Hakuna Matata

2011-06-19
16:49:01

Men seriöst... /S
Det var supermysigt att få vakna av att regnet smattrade mot fönsterrutan.... men seriöst!! Det har regnat konstant heeeeela dagen. Jag hade tänkt gå till affären och handla lite men jag har ingen större lust till att gå ut i regnet :P

Vad gäller flyttpackande och städningen så går det väl allt annat än bra, motivationen vill inte riktigt infinna sig. Jag har i alla fall lyckats tömma frysen och avfrosta den, slängt ner alla ytterkläder i en säck, packat ner det sista som var kvar att packa i hyllan i vardagsrummet. Nu är det snart dags att gå ut i tvättstugan, och sen tänkte jag torka av väggarna i hallen, sen tror jag att jag nöjer mig för idag...

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: