Hakuna Matata

2011-06-07
16:37:38

Jag längtar!!!!!!!!!!!!!!! /S
ÄNTLIGEN har jag fått se trailern till den nya Twilightfilmen Breaking dawn!!!! Jag har väntat och väntat och väntat på att få se något innan man äntligen får se filmen.
Tyvärr har jag en känsla av att jag kommer bli lite besviken på filmen, men det beror kanske på att just den sista boken gillades lite extra av mig.

Här är i alla fall trailern;


Som sagt... jag längtar!!! Jag hoppas att jag får se den här filmen med min kära bloggkollega så jag får dela filmupplevelsen med ett annat Twilightfan... känslar blir liksom inte den samma när man har en sambo som snällt följer med min inte riktigt uppskattar filmen på samma sätt som en själv ;)

Nu ska jag försöka ta tag i lite flyttpackning. Denna gång är det min klädgarderob som står på tur!

Kommentar:
#1: Elin

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 08:53:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: