Hakuna Matata

2011-07-24
13:25:27

1 veckas kaos /S
Hej mina vänner! Nu har vi snart bott i vårt nya hem i en vecka. Själva flytten gick riktigt smidigt men sen var det det där med att packa upp allt som kanske inte har gått riktigt lika smidigt. Vid mina tidigare två flyttar har jag alltid förberett mig genom att redan innan bestämma var alla möbler skulle stå, var jag skulle förvara saker o.s.v men då vi inte har haft någon planlösning eller några mått så har jag inte kunnat göra det vid den här flytten utan sprang mest runt som en yr höna när alla frågade vart saker skulle vara. Förutom att vi inte vetat var saker ska vara så skulle vi även byta ut både hyllor och tv-bänk så saker som skulle förvaras där har vi inte kunnat packa upp heller. Efter en massa skruvande(som aldrig verkar gå lätt o smidigt) så står allt på plats men vitrindörrarna krånglar och vår nya köksbänk likaså så just nu är allt halvklart vilket jag hatar, jag är ju sådan att jag vill att allt skulle varit gjort senast igår typ ;). Idag hoppas jag i alla fall att vi ska kunna packa upp de resterande kartongerna så att vår lägenhet ska förvandlas till vårt hem och inte längre se tv som ett magasin. Internet har vi inte heller fått igång, vilket är en anledning till frånvaron av inlägg och bilder, men det kommer... Så småningom! Dags att återgå till vitrindörrarna! Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: