Hakuna Matata

2011-02-25
18:49:01

världens skönaste arbetsdag /S
Idag mina vänner har jag haft en perfekt arbetsdag trots att det var min tur att stänga. Jag började arbetsdagen med fredagsfika på jobbet tillsammans med mina härliga kollegor. Därefter blev det lite ineffektiv planeringstid då det mest skämtades om östgötska dialekten. Sen var det dags för mig och mina avdelningskollegor att åka mot Ikea med en liten shoppinglista, så där strövade vi runt någon timma och handlade innan vi tog en lunch ute. Vi var inte tillbaka på förskolan förrän vid 13.30 och då var det jättelugnt i huset med bara 15 barn i hela huset på 6 personal. Det var riktigt mysigt att kunna ställa upp alla dörrar och låta barnen springa fritt mellan avdelningarna och leka :)

Även om arbetsdagen var skön så är det också väldigt skönt att komma hem och få ta helg. Inför den här helgen finns inga planer alls faktiskt, får ta den som kommer!

Här är en härlig låt som var med i Talang något år, som vi skrattade en del åt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: