Hakuna Matata

2011-02-08
10:52:07

och så var det min tur... /S
I lördags kväll blev min svåger magsjuk... under den natten blev hans son magsjuk... måndag morgon blev tobias magsjuk....

.... antar att ni redan listat ut vad som kommer härnäst... Tadaaa!! Givetvis blev det min tur inatt... Jag vaknade vid 1 i natt och mådde så fruktansvärt illa + att jag frös och hade världens frossa. Kravlade mig upp och in i badrummet där jag lutade mig över toaletten... men inget kom upp trots att jag verkligen ville för jag mådde såååååå dåligt! Så fortsatte det hela natten så när klockan ringde vid 04.50 imorse var jag tvungen att ringa och väcka min kollega och be henne öppna istället för mig.

Jag vet inte om det är magsjuka eller något annat jag åkt på, men jag mådde i alla fall riktigt dåligt! Lyckades somna någon gång vid 8 tiden imorse och vaknade en timme senare. Det värsta illamåendet har lagt sig men jag mår fortfarande inte tipp topp. Frågan är som sagt om det är magsjuka eller ej, om det är det så ska jag ju stanna hemma imorgon också från jobbet just för att inte smitta någon....
Hur som helst så mår jag inte bra så jag antar att det blir en dag hemma imorgon också bara för att vara på den säkra sidan.

Tur i oturen så är ju T hemma från jobbet idag för att inte smitta sina kollegor så jag får lite sällskap och blir uppassad mitt i allt elände. Det blir nog till att göra lite intresseanmälningar på lägenheter idag också... just nu har vi bara sökt på Herrhagen, det kanske inte är första handsvalet då jag gärna vill ha lite mer grönområden i min närhet för Pepsis skull, men det är ju centralt och väldigt nära för T till sitt jobb... Men vi får väl se... än så länge har vi ju bara börjat leta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: