Hakuna Matata

2011-12-05
20:09:24

Vissa dagar... /S
... är bara jobbigare än andra!

Idag var den jobbig för att...

... det är måndag helt enkelt!
... en jobbig återkommande tid i månaden anlände just idag
... på grund av den där jobbigt återkommande grejen så fick jag hysteriskt ont i magen och ville be alla ungar att hålla käften så jag kunde få lägga mig på soffan en stund, men det funkar ju inte riktigt.
... den första snön föll som småspikar och gjorde bara ont
... jag hade en 11h lång arbetsdag
... på grund av den där jobbiga tiden i månaden blev jag hysteriskt sugen på choklad och bredvid mig ligger nu en halvt uppäten Maraboukaka, som snart är helt uppäten
...imorgon börjar jag 6.30.


Nu när jag gått igenom hela den här listan så behöver jag bara tänka på killen nedanför för att åtminstone för en liten liten stund inse att jag trots allt har ett underbart liv...



Var snälla mot varandra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: